BPS | "Arany virágom"


A hónap elején érkezett Born Pretty Store csomagomban volt egy ív aranyozott virágmintákból álló matrica, amit eredetileg az előző csomagomban szerettem volna, de ehelyett érkezett a glitteres thermo lakk, a második pakkba viszont bekerült ez is :)

Csodaszép, virágos-leveles-szitakötős, összefüggő mintákból áll, szóval, ha a körmeinkre szeretnénk illeszteni valamelyiket, alaposan körbe kell vágni. Bár maga a matrica alap nem merev, mégis érdemes a lehető legalaposabban a körömméretünkhöz igazítva kivágni, ugyanis a körömre illesztve már mégsem igazán akar olyan egyszerűen tapadni, úgyhogy ha nem szeretnénk sok macerát a körömre illesztéssel, akkor inkább szánjunk rá plusz fél percet a vágásra. Majd meglátjátok, miért mondom...

Ugye, milyen csodálatosak ezek a minták?

A fény sajnos nem volt a barátom, lejjebb láttok majd normálisabb fotót is, de mindenféleképp szerettem volna egy képet a "komplett" manikűrről.
Én sajnos meghagytam a minták melletti pár mm-es üres matricarészt, nem kellett volna. Egyrészt szebben mutatna nélküle a manikűr, másrészt pedig tényleg csak akadályoz a minta normális felvitelében, és a fedőlakk sem feltétlenül javít majd rajta.  Mindenesetre nagyon elegáns díszítés lehet sötét (fekete, sötétkék, bordó) és világos színű lakkokon is (fehér, nude, halványrózsaszín, babakék például...).





Lemosásnál elég ragaszkodó, a minta lejön, de az átlátszó matrica rész nem nagyon akar lemosó hatására sem távozni, így én azt lehúztam, az alatta levő lakkot pedig utána lehet továbbra is lemosóval távozásra bírni. Szóval nem macerás egyáltalán, pár másodperccel tart csak tovább az eltávolítás az átlagosnál.


Egyáltalán nem bánom, hogy végül hozzám került, mert tényleg csodás minták találhatóak az íven. Ha neked is tetszik, az alábbi linken beszerezhető:

http://www.bornprettystore.com/sheet-embossed-texture-stickers-gold-silver-flower-grid-pattern-nail-stickers-decals-p-23155.html



Nektek hogy tetszik?

20 megjegyzés

  1. A minták nagyon tetszenek, ha vennék egy ilyet, nem biztos, hogy lenne szívem megkezdeni! :)
    Viszont a matrica anyaga lehetne puhább, képlékenyebb, gumisabb, talán pontosabban tudna tapadni az íves körmökre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, lehetne még a mostani állapotnál is könnyedebb, mint mondjuk egy vizes matrica, azokat ugye nagyon könnyen a körömre lehet igazítani, de azok nagyon vékonykák, ez egy kicsit vastagabb, úgyhogy gondolom a "vastagságból" adódóan sem tudna könnyebben simulni, aztán nem tudom... Nekem nem fájt, hogy megkezdtem, úgysem használok ilyet minden nap, úgyhogy nem fog egyhamar elfogyni :D

      Törlés
  2. Ez nagyon szép! Én is megrendelném csak elég ível a körmöm és nem tudom megtapadna-e. Vettem már ilyent http://www.ebay.com/itm/100pcs-Nail-Art-Design-Tips-Decoration-Metallic-Gold-Snowflake-Decals-Wraps-Xmas-/371183687462?hash=item566c459726:g:XkcAAOSw1XdUXHXO , de nem tudom felragasztani mert a végei nem tapadnak meg , elállnak a körmeimről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hópelyhek elég merevnek tűnnek, azokat sajna nem ívelt körmökre találták ki, vagy érdemes meghajlítani pl. egy ceruzával felhelyezés előtt. Ez, ami az én körmeimen van, kimondottan matrica, jól tapad, teljesen mindegy, hogy "laposabb" vagy ívelt körmökre akarjuk felhelyezni. Csak mindig érdemes jól körbevágni a mintát, hogy a szabad rész, ahol üres, szóval ahol nincs minta, az ne levegősődjön fel, hanem mindenhol jól tapadjon.

      Törlés
    2. Köszönöm!!! Akkor én is kipróbálom. :)

      Törlés
    3. Az utolsó előtti körmös képen látszik, hogy nekem is elég ívelt a körmöm, és ha nem is 100%-osan, de sikerült ráilleszteni. Azt viszont nem tudom, mennyire tartós ez a díszítési forma.

      Törlés
  3. Nekem a holo lakk tetszik,de az nagyon,sajnos ezt a matricát nem nekem találták ki :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. CbL - In The Navy :) De te matrica nélkül is fantasztikusakat alkotsz :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ugye? Szuperül megcsinálták az egész ívet :D

      Törlés
  5. Nem vagyok nagy matricás, de ezt most nagyon tetszik, szerintem még rendelni is fogok :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép hatást keltenek ezek a matricák a körmeiden és én is ezt hamarosan meg fogom rendelni.

    VálaszTörlés
  7. Jól néz ki, bár elég nagyon ezek a virágok, tetszik, hogy sokféle van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem kicsik, de így is nagyon jól mutatnak felragasztva szerintem :)

      Törlés

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

a teljes poszt érdekel

Instagram

ciskaságok. Theme by STS.